//Forever Lurvato
Good Time with my friend
Saturday 28 July 2012 @ 11:09 | 0 Comment [s]

Salam Ramadhan. Wahhh, Carly Rae Jepsen berduetlahh dengan Owl City. Best gila boleh lagu nihhh. Music Video ni bru jhea launched dalam 6 7 hari yang lepas. Lagu ni maksud dia best tentang friendship and kehidupan dengan sahabat yang tak boleh dilupakan. S.I terfikir bila dengar lagu ni, S.I ptot bersyukur sebab ada kawan baik yang memang menyeronokkan. Aziqal, Irdina, Syibrah, Hanis, Bieha, Fauzi, Arief, Alif. Aku sayang korang kayy, no more tears kayy. So Enjoyyy Babe :*.


Older Post | Newer Post

. Welcome, that just I want to say. Everything about Me, and My idol Demi Lovato *FUllstop. I'm just love My Family. But, I also prefer to love Nana Hyuna, Hanis, Eyza , Arief, Fauzi, Firzanah and who's my close friend.

Instagram



DiaryAboutSite