//Forever Lurvato
New Born Star : C R J
Sunday 29 July 2012 @ 10:09 | 0 Comment [s]

Teen's Choice Awards Pink Carpet
Hai. Assalammuailaikum. S.I bosan memalam nie. Masa tengah dengar-dengar lagu "Call Me Maybe". Terfikir, nak buat Researchlahh pasal Carly Rae Jepsen or nak kenal lebih mendalam. Ceewaahhh.
Carly Rae Jepsen (lahir November 21, 1985) adalah seorang artis rakaman Kanada dan penyanyi-penulis lagu dari Misi, British Columbia. Pada 2007, beliau menduduki tempat ketiga pada musim kelima Idol Kanada, dan merupakan sebahagian daripada Idol Kanada 3 konsert pelancongan. Tidak lama selepas bersaing pada Idol, beliau telah menandatangani untuk Fontana dan MapleMusic, dan mengeluarkan album sulungnya, Tug Of War, pada 30 September 2008. Tiga tahun kemudian, beliau mengeluarkan single baru, bertajuk "Call Me Maybe", yang telah dikeluarkan oleh 604 Rekod, dan diikuti dengan pelepasan bermain debut lanjutan, rasa ingin tahu, pada 14 Februari, 2012. "Call Me Maybe" telah bertemu dengan banyak kejayaan, mencapai No. 1 tempat di kedua-dua Billboard dan Kanada Hot 100. Tunggal juga telah pergi ke nombor satu di Australia, Ireland dan United Kingdom. Jepsen ditandatangani dengan Interscope Records pada tahun 2012. Jepsen memetik campuran rock klasik dan band alternatif sebagai pengaruh muzik, seperti James Taylor, Bruce Springsteen, Van Halen, Kimbra, La Roux, dan Robyn.
[Senarai Anugerah yang Terlibat]
Kayhh, korang dah tahu serba sedikit tentang dia kann. So apa lagi time for VIDS pulakkk. Yohoooo. Official Music Video "Call Me Maybe". Rasanya rmai yang dah tengok n dengar lagu nie betul x? Haha. Live Show baru baru nie on Teen's Choice Awards 2012. Wahh ! Best kann lagu ni dinyanykan oleh Justin And Selena. Omg ! So Hottt. Antara Idol Korang pon ad cover lagu nie "KATY PERRY " WHoooooohoooo. Moral: Hidup bagai roda, sekejap terkenal sekejap x terkenal.


Older Post | Newer Post

. Welcome, that just I want to say. Everything about Me, and My idol Demi Lovato *FUllstop. I'm just love My Family. But, I also prefer to love Nana Hyuna, Hanis, Eyza , Arief, Fauzi, Firzanah and who's my close friend.

Instagram



DiaryAboutSite